FANDOM

Places Redania

Redanija, esanti viena iš šiaurinių šalių, yra turtinga karalystė, kuri pelno gauna prekiaudama ir iš žemės ūkio. Redanijos sostinė yra Tretogoras. Oksenfurtas kartu su didžiausiu universitetu Šiaurinėse Karalystėse, taip pat kaip ir laisvas Novigrado miestas yra išsidėstę Redanijoje. Karalystės kaimynai: Koviras, Kaingornas, Kaedvenas, Aedirnas ir Temerija.

Redanija ilgai kariavo "muitinės" karą su Temerija, su jos pagrindine varžove iš šiaurės. Šalis turi geriausią žvalgybos tinklą pasaulyje. Redanijos vyriausybę itin stipriai įtakoja burtininkės.

Redanijos karalius Vizimiras II buvo nužudytas per Antrąjį Nilfgaardo Karą. Tarpuvaldžiu šalis buvo valdoma Zigmundo Deikstros (Sigismund Dijkstra), Redanijos žvalgybos galva.

Heraldika Redaguoti

COA Redania

Žinomi Redaniečiai Redaguoti

Monarchs:

Karalienės:

Kiti:

Pagrindiniai miestai ir bokštai Redaguoti

Regionai ir orientyrai Redaguoti

"Raganiaus" žaidimeRedaguoti

Žodynėlis papildymas Redaguoti

Journal Glossary Redania

Redanijos šiaurinės sienos jungiasi su Temerija. Ją valdo karalius Radovidas V, taip pat žinomas kaip Radovidas Rūstusis, nužudytojo karaliaus Vizimiro sūnus. Monarchui buvo tik trylika kai kai jo tėvas buvo nužudytas, todėl Karališkoji Taryba prisiėmė visą galią, iki tol, kol princas suaugo. Po jo karūnavimo, Radovidas įgavo blogą reputaciją žiauriai elgdamasis su bet kuo, kas prieš tai blogai elgėsi su juo ar su jo motina Hedviga. Pats svarbiausias Redanijos miestas yra sostinė Tretogoras, Laisvasis Novigrado Miestas, bei Oksenfurtas su garsiuoju universitetu.

Redanija, esanti viena iš šiaurinių šalių, yra turtinga karalystė, kuri pelno gauna prekiaudama ir iš žemės ūkio. Redanija ilgai kariavo "muitinės" karą su Temerija, su jos pagrindine varžove iš šiaurės. Šalis turi geriausią žvalgybos tinklą pasaulyje. Redanijos vyriausybę itin stipriai įtakoja burtininkės.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki