FANDOM

Paskutinis noras - pirmoji trumpų istorijų knyga. Lietuvoje ji išleista vienoje knygoje Raganius, kartu su "likimo kalaviju".

Viskas prasideda nuo "proto balso", septynias dalis aprepiančios istorijos, į kurią vis įterpiama kitos istorijos, paaiškinančios vienus ar kitus įvykius.

Būtent šioje knygoje, netgi pačioje pradžioje, aprašyta garsioji scena, kai Baltasis Vilkas atkeri monarcho dukterį, princesę Adą. Čia susipažinsim ir su Veleradu, pirmą kart sutiksim karalių Foltestą ir sužinosim apie garsųjį safyrą su inkliuzu, dėl kurio pricesė užklausta taip įsižeidžia žaidime.

Vėliau, istorijoje šlakelis teisybės Sapkowski's parodo kaip iš tikrųjų buvo tose mums gerai žinomose pasakose. Ši manau daugeliui primins gražuolę ir pabaisą. Čia gausim dar šiek tiek informacijos apie raganius ir žinoma dar vieną stiprią bestiją, bei vėl gi - kerus, prakeiksmus.

Istorija mažesnis blogis - Juodosios saulės prakeiksmas ir Snieguolė su septyniais nykštukais (minimos ir kitos princesių pasakos). Žaidę raganiaus žaidimą prisimins ne vieną sceną iš naujo kvesto "neutraliteto kaina". Istorija, kaip ir ta ankstesnė, skausminga. O A. Sapkowski's skausmą moka perteikti.

Kainos klausimas - čia atskleidžiami "staigmenos įstatymo" įpatumai. Likimas pirmą syk pasiekia mūsų Geraltą, mat jis, įsivėlęs į dar vieną pasaką, susipažysta su Cintros Liūte, Cirilės senele. Kaip raganius sakė - lemtis įsikūnyjo.

Pasaulio pakraštys - viena iš komiškesnių istorijų, pasakojanti apie Dol Blathanną, Gėlių Slėnį. Raganius vėl gauna neįprastą užduotį, šiek tiek sužino apie Žiežulus, kurių profesijos atstovu ir pats yra, bei susipažysta su mums iš žaidimo gerai žinoma elfe Toruviele. Būtent šioje istorijoje paminimas eflų priespaudas ir netgi labai sodriomis spalvomis.

Paskutinis noras - paskutinė istorija rinkinyje (neminint proto balso, kuris įsiterpdavo tarp kiekvienos istorijos). Kaip ir galima spėt iš pavadinimo, istorija papasakos apie Elementą vadinamą džinu arba djiniu - oro būtybe. Per šį elementą Geraltas susipažins su elfu Chireadanu, kurį galima sutikti ir žaidime, ir burtininke Jenefer.

Visas šias istorijas jungia viena - Proto balsas, kas kart įsiterpianti ir papasakojanti kas nutiko Geraltui po susidūrimo su stryga. Veiksmas daugiausia vyksta Deivės Melitelės šventykloje, bent tol, kol raganius vėl kažkam neužkliūva.

Turinys Redaguoti

Paskutinis noras

  • Proto balsas 1 (9psl.)
  • Raganius (10psl.)
  • Proto balsas 2 (32psl.)
  • Šlakelis teisybės (37psl.)
  • Proto balsas 3 (59psl.)
  • Mažesnis blogis (63psl.)
  • Proto balsas 4 (92psl.)
  • Kainos klausimas (96psl.)
  • Proto balsas 5 (124psl.)
  • Pasaulio pakraštys (129psl.)
  • Proto balsas 6 (159psl.)
  • Paskutinis noras (164psl.)
  • Proto balsas 7 (204psl.)

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki