FANDOM

Lambertas vienas iš jauniausių raganių Kaer Morhene. Aštrialiežuvis vyrukas atrodo nelabai mėgsta burtininkes. Ypač Trisės. Vadiną ją jos pavarde, ko burtininkė negali pakęsti. Savo aštrialiežuviškumu Lambertas žaviai skirias iš kitų raganių ir tarsi įkūnija tai, ką turėtų jausti visi raganiai (mat priešingai tam, dauguma jaučias bjauriais išsigimėliais, kokiais juos dažnai laiko žmonės.). Jis drąsiai žiūri į pavojų ir yra pasiryžęs ginti savo raganišką privatumą, net jei kiltų grėsmė užsitraukti karalių rūstybę. Jo nuomone - Kaer Morhenas neprivalo paklusti karaliūkščių įstatymams. Ir jis greičiausia visiškai teisus.

Kartais Lambertui išsprūsta viena kita makabriška frazė, kas visgi tūrėtų priverst nusišypsot net didžiausius rimtuolius.

Žaidime Redaguoti

Lambertas pasirodo pagrindiniame Raganiaus žaidime, o taip pat ir "Neutraliteto kaina" - pridėtiniame kveste. Nepaisant to, jog Trisės jis nemėgsta, po to kai ją sužeidžia ginant Kaer Morheną, būtent jis imasi padėti ją slaugyti, kad šioji atgautų jėgas. Žaidime jį paprastai galima sutikti slampinėjantį pirmąjame Kaer Morheno tvirtovės aukšte, Prologo metu.

Kvestai su juo Redaguoti

Žurnalo įrašas Redaguoti

Jauniausias raganius kurį sutikau Kaer Morhene atrodo vaidingas ir aštrialiežuvis... Jis grubus, ypač su Trise Merigold, į kurią kreipiasi jos pavarde. Manyčiau, jog kartais jis naudojasi savo grubumu, kad parodytų savo mėgimą/meilę asmeniui.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki