FANDOM

Anotacija:

"Iš tiesų, sakau jums, atslenka kalavijo ir kirvio amžius, nuožmių pūgų amžius. Atslenka Baltojo speigo ir Baltosios Šviesos Metas, Tedd Deireadh, Pabaigos Metas. Pasaulis mirs šaltyje, o atgims podraug su nauja saule. Atgims iš Senojo Kraujo, iš Hen Ichaer, iš pasėto grūdo, kursai ne tik sudygs, o liepsnomis išsprogs.
Elfu kraujas

Lietuviškas viršelis.

Ess'tuath esse! Tebūnie taip! Laukite ženklų! Byloju jums, kokie tatai bus ženklai - pirmų pirmiausia žemė paplūs Aen Seidhe Krauju, Elfų Krauju..."

Tokia liūdna pranašyste pradedama knyga. O Sapkowskis puikiai sugeba pavadinimą pateisint knygos eigoje, jį minėt ir duot suprast, kad ne šiaip dėl grožio pasirinko.

Tai pirmoji raganiaus ir raganės sagos knyga. Veiksmas tęsias iš kart po to, kai Geraltas dar syki paprašo vaiko staigmenos ir dar kartą randa kunigaikštytę Cirilę. Šitoje knygoje yra galimybė susipažinti su raganiumi Koenu, kurį mini sodininkas prie ligoninės, žaidimo antrąjame akte. Su Trisės Merigold pagalba, raganiai šiaip taip susitvarko su mergaite. Pratė treniruoti berniukus iki tol jie neatsižvelgė į panaitės poreikius ir bandė iš jos padaryti raganę.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki