FANDOM

Driadės, Aen Woedbeanna, iš senosios kalbos, nykios (klaikios) bastūnų žmonos, yra moteriškosios lyties gyventojos ir Brokilono sergėtojos. Jos žinomos dėl jų nuostabių šaudymo iš lanko įgūdžių (gali lengvai nužudyti žmogų iš 200 pėdų atstumo), taip pat dėl jų meilės medžiams, miškams ir muzikai.

Driadės atrodo kaip normalios, simpatiškos, jaunos merginos. Jos dėvi sunkiai miške pastebimus drabužius ir dažo savo kūnus, kad būtų dar mažiau pastebimos. Driadės turi unikalių savo rasės įgūdžių, tokių kaip kurti (formuoti) medžius jų pačių valia ar judėti be garsų.

Driadės yra ypač moteriškos ir naudojasi žmonių vyrais ar elfų vyrais tik dėl poravimosi (tai nutiko ir Hamo baronui, Freiksenetui). Jos neretai vadinamos miško nimfomis.

Įžymios driadės Redaguoti

"Raganiaus" žaidimeRedaguoti

Žaidime Geraltas susitinka tik su viena driade, vardu Morena. Jis suranda ją Druidų giraitėje pelkėse ir turi galimybę pažinti ją geriau.

Necenzūruotose (ne Š. Amerikos šalių) žaidimo versijose driadės pasirodo visiškai nuogos, nedengdamos plaukais savo krūtų ir šlaunų.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki