FANDOM

Chireadanas - elfas išraiškingu veidu, nenusakomo amžiaus. Erdilio giminaitis - abu jie, taip vadinamieji - sėslieji elfai, gyvenantys tarp žmonių Erdilis gyveno apleistoje smuklėje, kurią ketino atnaujinti ir tvarkytis drauge su žmona, drovia, nekalbia elfe. Trijulei, padedamai ir Vratimiro (bajoras be privilegijų, mišrios santuokos vaisius) sekėsi gan neblogai. Kas dien buvo galima girdėti naujinimo ir taisymo darbų garsus. Bet taip jau nutiko, kad Chireadanas, būdamas geros širdies, sutiko padėti raganiui Geraltui ir jo draugui Vėdrynui, kurį buvo prismaugęs džinas. Jiems būtinai reikėjo burtininko pagalbos, o vienintelė tokia mieste buvo ponia Jenefer iš Vengebergo. Chireadanas mylėjo Jenefer ir panašu, jog kažkada nepabijojo jai to atskleisti. Ir nors elfas jos nesudomino, jis vis vien nesukliudė jai iškrėsti Geraltui baisios šunybės, per kurią abu su Chireadanu atsidūrė požemyje. Vėliau šį elfą sutinkame ir žaidime, ketvirtame akte, prie ežero kranto, kartu su Toruviele ir dar keletu elfų, kurie vengė kovos. Ten jis papasakojo, kad nepaisant antro smuklės atsatymo (džinas ją visiškai sugriovė), prasidėjo pogromas, per kurią elfų smuklę sudegino, o juos pačius išgujo iš miesto. Vėliau apie jį nieko nebesužinome.

Su Chireadanu žaidime galima sulošti kauliukų pokerį.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki